Asóciate
Participa

¿Quieres participar?

Estas son algunas maneras para colaborar con el movimiento laicista:

  1. Difundiendo nuestras campañas.
  2. Asociándote a Europa Laica.
  3. Compartiendo contenido relevante.
  4. Formando parte de la red de observadores.
  5. Colaborando económicamente.

Presentació de “EmpRemtes en l’esdeVenir” de l’Associació Cullera Laica

El calendari Empremtes en l’esdevenir, ha estat elaborat per Cullera Laica amb dades i dates que considerem rellevants per la formació d’una consciència lliure. Utilitza les unitats actuals de divisió del temps, en anys, mesos i dies. En prescindir de les setmanes, té un caràcter permanent, invariable d’any rere any.

S’hi concreta en la datació de fets astronòmics, descobriments científics, fets polítics i socials, produccions artístiques, naixements o defuncions de personatges, creació d’entitats, tasques agrícoles, fets històrics, dies commemoratius… d’ençà l’Edat Antiga fins l’actualitat, tant d’àmbit global com d’àmbit local a Cullera en els apartats anteriorment esmentats. Una frase memorable encapçala cada mes.

L’edició és una iniciativa en progrés i en procés, que esperem millorar i enriquir amb les aportacions que la ciutadania ens faça arribar al correu@culleralaica.org o al WhatsApp de Cullera Laica,644 75 93 81 sempre referents a la llibertat de consciència i al laïcisme,

Una primera proposta de les efemèrides del calendari està disponible on-line al web de Cullera Laica.

A l’inici de l’acte es llegirà el Manifest d’Europa Laica sobre el Dia del Laicisme i la Llibertat de Consciència.

El calendario Empremtes en l’esdevenir ha sido elaborado por Cullera Laica con datos y fechas que consideramos relevantes para la formación de una conciencia libre. Utiliza las unidades actuales de división del tiempo, en años, meses y días. Al prescindir de las semanas, tiene un carácter permanente, invariable de año tras año.

Se concreta en la datación de hechos astronómicos, descubrimientos científicos, hechos políticos y sociales, producciones artísticas, nacimientos o defunciones de personajes, creación de entidades, tareas agrícolas, hechos históricos, días conmemorativos… desde la Edad Antigua hasta la actualidad, tanto de ámbito global como de ámbito local en Cullera en los apartados anteriormente mencionados. Una frase memorable encabeza cada mes.

La edición es una iniciativa en progreso y en proceso, que esperamos mejorar y enriquecer con las aportaciones que la ciudadanía nos haga llegar al correu@culleralaica.org o al WhatsApp de Cullera Laica, 644 75 93 81, siempre referentes a la libertad de conciencia y al laicismo,

Una primera propuesta de las efemérides del calendario está disponible en línea al web de Cullera Laica.

En el inicio del acto se leerá el Manifiesto de Europa Laica sobre el Día del Laicismo y la Libertad de Conciencia.

Total
0
Shares
Artículos relacionados
Leer más

“El Laicismo en Europa” a debate en Izquierda Republicana

En el marco de una jornada de formación conmemorativa de los 90 años de la fundación de Izquierda…
Total
0
Share