Asóciate
Participa

¿Quieres participar?

Estas son algunas maneras para colaborar con el movimiento laicista:

  1. Difundiendo nuestras campañas.
  2. Asociándote a Europa Laica.
  3. Compartiendo contenido relevante.
  4. Formando parte de la red de observadores.
  5. Colaborando económicamente.

Cullera Laica organitza un cicle cinematogràfic sobre el lliure pensament

L’associació Cullera Laica, en col·laboració amb l’associació d’alumnes del Centre Públic Municipal de Formació de Persones Adultes (FPA) de Cullera, ha organitzat per al primer semestre de 2016 un cicle de cinema amb el títol “Cinema i lliure pensament”. El cicle té el propòsit de promoure els valors i significació del lliure pensament a través del visionat i posterior debat de pel·lícules i documentals pertinents. Cada sessió inclourà la presentació, projecció i posterior discussió d’una determinada pel·lícula o documental. Les projeccions programades són:

-25 de gener: La via Láctea (director: Luis Buñuel). Presenta: Isabel Olivert.

-29 de febrer: Caramel (director: Nadine Labaki). Presenta: Carme García.

-25 d’abril: Comulgantes (director: Ingmar Bergman). Presenta: Javier García-Conde

-30 de maig: Cayetano Ripoll y la Iglesia Valenciana (produït per AVALL: Associació Valenciana d’Ateus i Lliurepensadors). Presenta: Joan Baptista Malonda.

Totes les sessions estan programades per a donar començament els dies indicats a les 18:00 h. i tenir lloc al Saló d’Actes del Centre Públic Municipal de Formació de Persones Adultes (FPA) de Cullera, C / València, 37. Entrada lliure.

Cullera Laica, 3 de gener 2016

Cullera Laica organiza un ciclo cinematográfico sobre el librepensamiento

La asociación Cullera Laica, en colaboración con la asociación de alumnos del Centro Público Municipal de Formación de Personas Adultas (FPA) de Cullera, ha organizado para el primer semestre de 2016 un ciclo de cinema con el título “Cine y librepensamiento”. El ciclo tiene el propósito de promover los valores y significación del librepensamiento a través del visionado y posterior debate de películas y documentales pertinentes. Cada sesión incluirá la presentación, proyección y posterior discusión de una determinada película o documental. Las proyecciones programadas son:

-25 de enero: La vía Láctea (director: Luis Buñuel). Presenta: Isabel Olivert.

-29 de febrero: Caramel (director : Nadine Labaki). Presenta: Carme García.

-25 de abril: Comulgantes (director : Ingmar Bergman). Presenta: Javier Garcia-Conde

-30 de mayo: Cayetano Ripoll y la Iglesia Valenciana (producido por AVALL: Asociación Valenciana de Ateos y Librepensadores). Presenta: Joan Baptista Malonda.

Todas las sesiones están programadas para dar comienzo los días indicados a las 18:00 h. y tener lugar en el Salón de Actos del Centro Público Municipal de Formación de Personas Adultas (FPA) de Cullera, C/ València, 37. Entrada libre.

Cullera Laica, 3 de enero de 2016

Total
0
Shares
Artículos relacionados
Total
0
Share